ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

بحران در نفت مسجدسلیمان در آستانه بازی با استقلال!| خداحافظی کمالوند؟

  • کد خبر: ۹۵۳۰۸
  • ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
بحران در نفت مسجدسلیمان در آستانه بازی با استقلال!| خداحافظی کمالوند؟
تیم پرحاشیه و بی پول نفت مسجدسلیمان پس از شکستی دیگر در لیگ برتر حالا در آستانه بازی با استقلال با حواشی عجیب و غریبی روبه رو شده‌است.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته چهاردهم لیگ برتر در آبادان مقابل تیم نفت شکست خورد. این باخت و نتایج ضعیف هفته‌های گذشته تیم نفت مسجدسلیمان باعث عصبانیت لیدر‌های این این تیم و ایجاد درگیری آن‌ها با برخی از بازیکنان شد. همین درگیری باعث شد که حتی بازیکنان نفت اعلام کنند، چون امنیت جانی ندارند، دیگر در مسجدسلیمان حاضر نمی‌شوند.

در ادامه ماجرا‌های رخ داده، فراز کمالوند به باشگاه اعلام کرد که قصد دارد از این تیم جدا شود. شب گذشته نیز سرپرست مدیرعاملی باشگاه و فرماندار مسجدسلیمان با حضور در هتل محل اقامت اعضای تیم نفت در اهواز، با کمالوند به گفتگو پرداختند.

ابوذر شجاعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان اظهارکرد: در پی رخ دادن حواشی اخیر به همراه فرماندار شهرستان در اهواز جلسه‌ای با آقای کمالوند داشتیم و صحبت‌های وی و بازیکنان را شنیدیم و به اعضای تیم اعلام شد شرایط لازم در مسجدسلیمان برای حضور آن‌ها فراهم است. ضمن این‌که مقرر شد، ادامه همکاری کمالوند و باشگاه طی امروز یا فردا مشخص شود.

گفتنی است، نفت‌مسجدسلیمان در هفته پانزدهم لیگ برتر، پنجشنبه هفته جاری در خانه پذیرای استقلال تهران است. نفتی‌ها در حال حاضر وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی ندارند و در رده پانزدهم هستند.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->